Τι είναι τα Call-to-Actions (CTAs);
Ξέρεις τι είναι τα Call-to-Actions (CTAs); Είναι αυτά τα μικρά κουμπιά ή φράσεις που σε προτρέπουν να κάνεις κάτι, όπως να εγγραφείς σε ένα newsletter, να αγοράσεις ένα προϊόν ή να μου στείλεις μήνυμα. Σκέψου τα σαν τη γέφυρα ανάμεσα στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου και την επόμενη κίνησή του.
Γιατί είναι σημαντικά τα CTAs;
Τα CTAs είναι το μυστικό για να μετατρέπεις τους επισκέπτες σε πελάτες. Χωρίς αυτά, ίσως οι χρήστες απλά να φύγουν από τη σελίδα σου χωρίς να κάνουν τίποτα.
Ένα καλό CTA μπορεί:
- Να αυξήσει τις πωλήσεις σου.
- Να κάνει το περιεχόμενό σου πιο engaging.
- Να δώσει στους επισκέπτες σου έναν ξεκάθαρο λόγο να μείνουν στη σελίδα σου.
Πώς να δημιουργήσεις αποτελεσματικά CTAs
1. Χρησιμοποίησε σαφή και συγκεκριμένη γλώσσα
Ένα καλό CTA πρέπει να λέει ξεκάθαρα τι θα κερδίσει κάποιος. Για παράδειγμα, αντί να γράφεις “Κάνε κλικ εδώ,” δοκίμασε το “Δες τις προσφορές μας εδώ”
2. Δημιούργησε αίσθηση επείγοντος
Όταν βάζεις μια φράση όπως “Μάθε περισσότερα σήμερα!” ή “Μόνο για λίγες μέρες,” ο επισκέπτης νιώθει την ανάγκη να δράσει άμεσα.
3. Βάλε τα CTAs σε σωστά σημεία
Η θέση μετράει. Φρόντισε τα CTAs σου να είναι:
- Στην αρχή της σελίδας.
- Στο τέλος κάθε άρθρου.
- Εκεί που συνήθως πέφτει το μάτι του επισκέπτη.
4. Κάνε τα οπτικά ελκυστικά
Τα CTAs πρέπει να ξεχωρίζουν. Δες το σαν διαφήμιση: έντονα χρώματα, μεγάλα γράμματα και κουμπιά που τραβούν την προσοχή!
5. Κάνε testing
Δοκίμασε διαφορετικές εκδοχές για να δεις τι λειτουργεί καλύτερα. Μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικό κείμενο, χρώματα ή να αλλάξεις τη θέση τους.
Παραδείγματα Αποτελεσματικών CTAs
- “Εγγράψου τώρα και κέρδισε 10% έκπτωση!”
- “Κατέβασε τον δωρεάν οδηγό μου.”
- “Ξεκίνα σήμερα τη δωρεάν δοκιμή.”
- “Μίλησε μαζί μου τώρα.”
Συχνά λάθη στα CTAs και πώς να τα αποφύγεις
1. Γενικότητες
Αν γράψεις κάτι πολύ γενικό όπως “Κάνε κλικ,” είναι σαν να μην έχεις γράψει τίποτα. Γίνε πιο συγκεκριμένος!
2. Υπερβολικά πολλά CTAs σε μία σελίδα
Μην το παρακάνεις. Αν έχεις πολλά CTAs, ο άλλος δεν θα ξέρει τι να πρωτοκάνει. Κράτα το απλό.
3. Έλλειψη ευθυγράμμισης με το περιεχόμενο
Βεβαιώσου ότι το CTA σου ταιριάζει με αυτό που προσφέρεις. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα άρθρο για SEO, ένα καλό CTA θα ήταν “Κατέβασε τον οδηγό SEO τώρα.”