Το Rebranding μπορεί να φαίνεται σαν μια μεγάλη απόφαση, αλλά μπορεί να είναι το κλειδί για την ανανέωση της επιχείρησής σου και την προσέλκυση νέων πελατών. Εδώ θα ανακαλύψουμε τα 5 βασικά σημάδια που δείχνουν ότι η επιχείρησή σου χρειάζεται μια φρέσκια εικόνα.
Η εταιρική ταυτότητά σου δεν αντανακλά πια τις αξίες και τη φιλοσοφία της επιχείρησής σου
Ξεκίνησες με ένα λογότυπο που έφτιαξες μόνος σου στα πρώτα βήματα της επιχείρησής σου, πολύ ωραία και πολύ καλά έκανες για να κάνεις το ξεκίνημά σου, αλλά τώρα έχεις πια εξελιχθεί! Ίσως είναι καιρός για ένα rebranding που να δείχνει ποιος πραγματικά είσαι.
Ο ανταγωνισμός είναι ένα βήμα μπροστά
Αν βλέπεις τους ανταγωνιστές σου να προσελκύουν τους πελάτες που θα ήθελες να έχεις, τότε είναι πιθανό ότι η εικόνα τους είναι πιο δυνατή και σύγχρονη. Ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις το brand σου!
Η επιχείρησή σου αλλάζει κατεύθυνση
Αν η επιχείρησή σου αναπτύσσεται ή αλλάζει υπηρεσίες, το παλιό σου brand μπορεί να μην αντικατοπτρίζει πια αυτό που κάνεις. Ένα rebranding θα σε βοηθήσει να προσεγγίσεις τους σωστούς πελάτες.
Το κοινό σου έχει αλλάξει
Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι οι πελάτες σου είναι διαφορετικοί από αυτούς που είχες στο παρελθόν. Το brand σου πρέπει να εξελίσσεται μαζί με αυτούς για να παραμένει σχετικό.
Το λογότυπό σου φαίνεται ξεπερασμένο
Αν το λογότυπό σου μοιάζει με κάτι από τα 90s, τότε είναι σίγουρα η ώρα για ανανέωση. Ένα μοντέρνο και φρέσκο design μπορεί να κάνει θαύματα για την εικόνα σου.